Start van hoofdcontent

Stad

nl

Excuses T-Mobile aan Youp van 't Hek

26 oktober 2010, 15.58 uur · Aangepast 23 november 2011, 11.02 uur

Telecombedrijf T-Mobile heeft in een persverklaring excuses aangeboden aan Youp van 't Hek en diens zoon.

De cabaretier berichtte vorige week op Twitter over langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met de provider. Nadat hij er in NRC Handelasblad ook een column had gewijd stroomden de reacties binnen. Reden voor Van 't Hek om alle klachten te bundelen op een website of in een boek, zo kondigde hij maandag aan.

T-Mobile gaat nu diep door het stof. "Youp van 't Hek heeft gelijk. Wij hebben bij zijn zoon fouten gemaakt en het niet goed opgelost. Daarvoor bieden wij onze excuses aan."

Het bedrijf doet ook de belofte zich de komende te richten "op het verkorten van onze wachttijden en het aanpassen van het toestelreparatieproces "