112

Oververhitte houtkachel zet chalet in brand

22 september 2018, 21.03 uur

Inter Visual Studio / Judith van Dijkhuizen
Inter Visual Studio / Judith van Dijkhuizen

De brandweer moest vanavond een lastig brandje blussen in Diemen.

Rond 20.20 uur brak er brand uit in een chalet aan de Weesperstraat. Die ontstond vermoedelijk door een te heet geworden houtkachel.

Omdat de exacte locatie van de brandhaard niet meteen duidelijk was, rukte de brandweer uitgebreid uit. Van bovenaf werd er geblust. 

Een slachtoffer ademde rook in en is door ambulancepersoneel nagekeken.