Start van hoofdcontent

Ajax

nl

Ziggo-klantenservice 'niet overbelast door boze Feyenoordfans'

7 november 2014, 14.20 uur · Aangepast 8 november 2014, 16.33 uur

Ziggo krijgt op sociale media een golf van kritiek over zich heen van Feyenoord-aanhangers, na de bekendmaking van de sponsordeal met Ajax.

Maar volgens de kabelexploitant leidt dit vooralsnog niet tot meer opzeggingen of verontruste telefoontjes.

Hoewel mensen soms bijna een kwartier in de wacht worden gezet, ontkende een woordvoerder van Ziggo vrijdagmiddag dat de klantenservice overbelast zou zijn. 'Het is niet drukker dan normaal. Als er in bepaalde regio's een lange wachttijd is, dan heeft dat een andere reden.'

Shirtsponsor
Vrijdagochtend onthulde Ajax dat de naam van Ziggo met ingang van volgend jaar op het shirt van de club prijkt. Dit zorgde op Twitter direct voor veel rumoer. Veel Feyenoord-fans lieten weten hun abonnement bij Ziggo op te zeggen of riepen op tot een boycot van de kabelaar.