Nieuw op AT5: De Centrale, een docusoap over het reilen en zeilen bij Taxicentrale Amsterdam.

Homoseksualiteit is een afwijking en moet bestreden worden. Deze uitspraak deed lijsttrekker Delano Felter van de Republikeinse Moderne Partij (RMP) gisteravond voor de camera van AT5 na een verkiezingsdebat in de Rode Hoed.
De uitspraken van Felter kunt u nu hier bekijken.

186 reacties
Wat vind jij?
Voeg reactie toe2 reacties
Republikeins Moderne Partij...dat MODERNE kunnen ze er beter uit laten. Belachelijk onder welke steen komt deze meneer vandaan. Mensen die deze denkwijze ondersteunen hebben absoluut een afwijking.
niet oké
491 reacties
Moet je als blanke homosexuele man of vrouw eens roepen dat; "alle negers gedeporteerd moeten worden"eens kijken wat er dan gebeurt!! het GVD niet te geloven dat dit soort onderontwikklede types dit soort haatdragende teksten spuien,
niet oké
35 reacties
Wat een eikel weet niet eens waar hij over praat onduidelijk is/En wat een standpunt van een KOE.Als we nou eens zeggen dat jij noet vertrekken omdat je er ook anders uitziet.Wat een mafkees zef en dit wil plaatsnemen in de politiek.Zag hem laatst ook in de winkel bij ons en bood me nog aan om het te ondertekenen.Wel ik ben ook homosexueel dus waar heb je het over.En ben blij dat ik dus niet heb ondertekend wat ik wel onderteken eerste vliegtuig terug.
niet oké
19 reacties
Ik vindt deze uitspraken echt belachelijk...
ik ben zelf homo en ik vindt dat wij gewoon mogen leven zoals wij dat willen en er hoeft geen afwijking te zijn.... dit vindt ik discriminatie!!

491 reacties
Misschien toch maar richting Politiebureau om aangifte te doen wegens; belediging, discriminatie etc....
niet oké
3 reacties
Wat een gelul vaak is het zo dat mensen die zo praten, zelf niet eens weten wat hun echte geaardheid is.
Deze man dient aangepakt te worden op basis van zware discriminatie van de homofiele medemens

1 reacties
Haal discriminatie en racisme niet door elkaar mensen! Jullie gooien alles op 1 hoop! Gooi anti-semitisme er dan ook gelijk bij!
niet oké
832 reacties
consistent zijn ze wel. als "Republikeins" zijn ze tegen queens van allerlei soorten. de "m" staat niet voor "modern" maar "moron".
niet oké
1 reacties
ongelofelijk,hier heb ik echt geen woorden voor.
pure discriminatie.
Die man weet echt totaal niet waar ie het over heeft.

291 reacties
als ik dan zie dat hij nog een hoop volgelingen ook heeft begin ik me ernstig zorgen te maken.
achtergesteld frustraatje

donderdag 25 februari 2010 | 15:35
-Deze reactie voldeed niet aan onze huisregels-

19 reacties
homoseksualiteit is geen zonde...
je kiest er uiteindelijk zelf voor waar je op valt.. en ik vindt dat iedereen gewoon respect moet hebben voor mekaar... het maakt niet uit of je nou homo hetro bi of lesbi bent... iedereen moet gewoon in zijn waarde gelaten worden... en ja die man moet flink op zijn donder krijgen van zijn partij genoten!!!!!!

25 reacties
Jemig, wat een heftige reacties allemaal! Dit is toch niet voor het eerst dat men dit roept. Laat iedereen gewoon in zijn waarde! Homo, lesbisch, groen, geel, rood, whatever!
niet oké
donderdag 25 februari 2010 | 15:45
-Deze reactie voldeed niet aan onze huisregels-

2016 reacties
mensen laat die gasten toch ... iedereen mag een mening hebben ... ben je het er niet mee eens negeer het dan ... eentje reageert met dat ie maar aangifte gaat doen ... en dan?
ik ben ook geen voorstander, maar ook geen tegenstander en ik laat iedereen in hun waarde ...
we zijn toch niet bang dat ie de grote meederheid achter zich krijgt?
Sta er boven!

1 reacties
@ Amsterdamse Moslima
Denk je nou werkelijk dat iemand die homoseksueel is daadwerkelijk kiest voor die gevoelens, die er toe leiden dat je zonder aanwijsbare reden word veroordeeld, gediscrimineerd, in elkaar geslagen word op straat etc? De kwestie keuze kan worden uitgesloten.
Bovendien is het zo dat iemand die geen homoseksuele gevoelens heeft zich niets hoeft aan te trekken van mensen die dat wel hebben en ook geen recht van spreke hebben over hoe iemand met die gevoelens zijn leven leeft. Wederzijds respect zou in dit geval geen slecht idee zijn.
Als er in ieder geval respectvol "onder andere door moslims" gesproken kon worden, in plaats van eenzijdige veroordeling, dan denk ik dat dit de integratie en wederzijds begrip voor moslims ook nogal kon helpen aangezien het er met het soort uitlatingen dat jij doet er niet beter op wordt.

12 reacties
Weet niemand dat deze man gestoord.....? Hij was een tijdje geleden de buurtgek van Oud-West. !!! Wie heeft deze persoon geld gegeven en handtekingen om een politieke partij te starten !!?? Dit kan echt niet.... Wat een democratie !!!
niet oké
1 reacties
Zo mag ik het nu horen.
Duidelijke klare taal daar hou ik van.
Het zal hem zwart gaan duizelen van de aangiftes die nu volgen. Goed zo Delano Felter. Ga nog eventjes door dan hebben de homo's het niet alleen gedaan bij je, maar de blanken.

1 reacties
at moslima uit amsterdam
Vind het raar dat ik tegen een gelovige moet zeggen dat jij het recht niet om heb om hierover te oordelen of dit goed of fout is net zo min als deze gestoorde meneer. Als je gewlooft geloof je ook dat dit een taak van god is. Ook staat voor in de bijbel en ook koran dat respect voor elkander en gemoedelijkheid op de eerste plek staat . ik denk dat mensen zoals jij daar meer regels mee breken als de homo's doen met hun 'zonde' volgens jou . Ze doen er niemand kwaad mee. ja er zijn natuurlijk extreme mensen in het homo zijn die met tasjes en gewoon willen opvallen maar die heb je ook onder alle mensen dat is gewoon menselijk.

1 reacties
Oh dus nu de negers wel volledig geaccepteerd zijn, heeft meneer praatjes en moeten alle homo's eruit gesodemieterd worden.
niet oké
19 reacties
even reaktie hier op...
kijk dat jij het nu eens bent ok maar er gebeuren ook veel dingen tegen de moslims en dat soort dingen dus jij moet nu gewoon een beetje opassen met wat je doet ok!!!!... en de hel zal ik niet vinden jij messchien wel
amsterdamse moslima
Hee mark, als het echt een kwestie van keuze was dan had god het makkelijker voor je gemaakt en twee mannen op de wereld gezet! Inderdaad, je mag zelf kiezen maar dan moet je ook voor de gevolgen opdraaien! enkele reis hel misschien?

1 reacties
Die man is heel consistent en rechtlijnig wat betreft zijn geloofsovertuiging. De bijbel leert duidelijk dat homofielen zondig zijn en gestenigd dienen te worden. Zo luidt de vreedzame boodschap van het gristendom.
niet oké
5 reacties
Als jullie eens wisten wat de hel precies inhield piepten jullie wel eens anders..ga effe googlen wordt je meteen straight!
niet oké
19 reacties
sjoerd1987 ik ben het helemaal eens met je...
maar goed vaak zit het ook in hun familie dat jongens of vrouwen homo of lesbi zijn alleen hun mogen er niet voor uitkomen omdat het niet in hun cultuur/geloof

19 reacties
amsterdamse misllima ik denk dat jij beter normaal kan gaan doen jij bent nu ook erg hard op weg om te gaan discrimineren naar ander toe en daar moet je nu maar lekker mee stoppen!
niet oké
1 reacties
Meneer heeft in ieder geval een prachtig roze stropdas om. Hij is op weg, zeg maar.
niet oké
1 reacties
Ik vind eigenlijk dat negers bestreden moeten worden door de blanken, maar ja waar houdt het op meneer Felters. U heeft trouwens wel een fijn stropje om. Nog niet zo gek lang geleden zou u daarmee zijn gelynched
niet oké
1 reacties
Meneer heeft gelijk !!
Welke gezonde man kruipt er nou in het achterwerk van een ander ???

5 reacties
Zo zie je maar hoe zo'n onderwerp van richting kan veranderen wie discrimineert er nu nijmeegse hetero?Jij mij terugsturen dacht het niet..ik ben een geboren en getogen nederlandse met een marokkaanse afkomst, eat that haha.. Geert wilders is zelf ook geen pure hollander, zijn opa ging vreemd met een indonesisch dienstmeisje in de tijd van de goude eeuw..uhhmm slavernij.. VOC..of hoe je het ook noemen wil ...Mijn voorouders hebben hier in onderontwikkeld holland hard gewerkt en het opgebouwd tot wat het nu geworden is omdat jullie bezig waren met hippie worden en te lui om de mouwen op te stropen...hee jullie hebben nu wel de poppen aan het dansen..en dan afreageren op de kleinkinderen omdat die de tradities van de 1ste generatie in stand willen houden..hoe dan ook jullie zullen verliezen..want GOD IS GROOT!
niet oké
1 reacties
@ amsterdamse moslima groot gelijk....die hollanders waren zelf te lui...en willen ons nu een trap na geven.wat mij betreft hoeft Wilders niet eens meer aan de macht te komen...ik zou ze op iedere willekeurige dag een enkele reis hiernamaals willen geven (gratis en voor niets,en ja voetbalplaatjes krijg je er ook bij)
niet oké
1 reacties
Heel frappant dat iemand die op basis van zijn huiskleur zelf tot een minderheid behoort zo tegen een andere minderheidsgroep is. Ik ben benieuwd of de roze stropdas een bewust gekozen kleur was voor dit interview, ik vind het ongehoord. Ongelofelijk dat iemand met deze gedachten een platform krijgt aangeboden voor zijn ideeën.
niet oké
1 reacties
Echt heel moderne standpunten heeft deze man. Je kunt jezelf niet modern noemen en tegelijkertijd katholiek zijn, gaat gewoon niet samen. Want katholieke denkbeelden stammen nog van voor de Middeleeuwen. En daar houden dit soort mensen keihard aan vast. Maar er zullen genoeg achterlijken zijn die hem klakkeloos gaan volgen. Wat een politieke aanwinst weer.
niet oké
7 reacties
At amsterdamse moslima
Of je nou voor of tegen homo's bent, iedereen mag toch zelf kiezen wat deze persson wil? Zelfs al zou er een "zonde" gepleegd worden valt hij er jou dan mee lastig? Volgens jouw geloof wordt deze persoon toch wel gestraft dus waar maak jij je druk om.
Voor het gemak ga je er ook maar van uit dat god bestaat maar dat zal dan een hele andere discussie worden. Iedereen moet elkaar gewoon met rust laten en dat soort haat zaaiende uitspraken achterwege laten. Of het nou om homo's, negers, moslims , hollanders gaat. Figuren zoals jij kan deze samenleving niet gebruiken.

1 reacties
Bedankt Delano, bedankt reageerders, het maakt mijn keuze op 3 maart nu wel erg makkelijk. Welkom in Almere, Geert!
niet oké
1 reacties
Er waren nauwelijks gastarbeiders in Nederland. Het grootste deel van de Marokkaanse en Turkse migranten(kinderen) die er nou zijn, zijn hier terechtgekomen via gezinshereniging en voortplanting.
Er gaat een hardnekkige mythe rond in vooral de Marokkaanse gemeenschap dat "hun ouders" Nederland hebben opgebouwd.
Feitelijk kwamen gastarbeiders pas in de jaren '60 en '70 om werk te doen wat mensen in het steeds rijker wordende Nederland niet meer wilden doen.
Met lopende-band werk en schoonmaakwerk hebben gastarbeiders Nederland niet heropgebouwd, hoogstens de out-sourcing van enkele arbeidstakken vertraagd.
Ondertussen genieten alle mensen in Nederland van heel veel vrijheid. Van geloof, meningsuiting, etc.
Waarom wordt hier dan zo vijandig gesproken over een strijd? En dat Nederlanders die zullen verliezen? Klinkt als heel racistische praat.
Blijkt wel wie de werkelijke racisten zijn
Ga gewoon lekker je leven leiden, niet lijden.

35 reacties
@amsterdamse mosllima
Wat een domme opmerkingen en reacties van je.Schaam je en kijk naar andere dingen ipv je eigen voordeur.En als je zelf niet eens weet wat de hel is praat er dan ook niet over.Want met deze uitspraken ben je niks beters voor een moslima...En zonde ja weet je wel wat zonde is en god voorliegen?.Dat is vooral in jullie gemeenschap zo dus lees maar goed en kijk maar goed.Want ook god kijkt naar jou en je uitspraken.

3 reacties
Ik zoek als trotse homoseksueel nog een zwarte slaaf.
Waar woont deze knakker?

1 reacties
@ khalidaldebir & amsterdamse moslima
Wel geinig dat jullie HEERLIJK in de slachtofferrol kruipen als 2de/3de generatiemarokkanen. Jullie voorouders zijn uit vrije wil naar NL gekomen en wilden dit werk dus zelf doen, dus hou daar over op. Het verleden van jouw voorouders heeft NIETS te maken met jou. Als Indo zou ik me ook in een slachtofferrol kunnen begeven (wat zei je ook alweer, slavernij? VOC?), doe ik ook niet. En ik draag zeker geen haat jegens mensen die anders zijn dan ikzelf.
Je mag zelf weten wat jouw geloof is, maar dring anderen jouw overtuigingen niet op en laat iedereen leven zoals hij/zij dat wil, zolang hij/zij er niemand mee schaadt, ook al staat het jou niet aan.

1 reacties
amsterdamse moslima, je bent te dom om te poepen.. hel en hemel bestaat niet. mohammed bestaat niet, allah niet.. ga eens iets lezen over darwin en kijk de documentaire zeit geist.
niet oké
1 reacties
idd, kijken hoe hij reageert als je zegt ''alle negers het land uit''
en trouwens
Smile, je bent op GeenStijl

1 reacties
Deze man moet gewoon het land uit. Per direct. Terug naar zijn eigen land.

2 reacties
Mijnheer wil geen harde worden spreken.... Ondertussen kweekt hij haat tegen homosexuelen.
Als ik nou zou zeggen: alle zwarte mensen het land uit!
wat zou mijjheer dan zeggen? vermoedelijk heb ik dan binnen no-time een aanklacht aan mijn broek hangen.
Discrimineren mag wat mij betreft. maar niet als het gaat om zaken waarmee iemand geboren is (sexuele voorkeur, afkomst, ras, geslacht).
Op basis van geloof zou het dus, naar mijn mening, wel moeten mogen... zij discrimineren er immers ook op los!

1 reacties
moeten we hier echt onze tijd aan besteden? wat een dombo zeg. Geen argumenten, geen discussie mogelijk; gewoon 'opsodemieteren'. Democratisch? Modern? Gaat toch heen man, en leg er een knoop in.
niet oké
1 reacties
als neger moet je toch weten hoe het is om achtergesteld en gediscrimineerd te worden. Deze man is ziek. Je kan geen homo;s uit een stad flikkeren, leuke woordspeling trouwens:)
wat een eikel zeg, sjonge, en op zondagochtend gaat ie zeker zelf " joggen" in het amsterdamse bos hahahahah

3 reacties
Deze meneer heeft ook recht op vrije meningsuiting. Ook homoseksuelen mogen geen dictatuur oprichten en heteroseksuelen uitstoten. Vrijheid van meningsuiting.
Echt heel katholiek is meneer niet, want hij haalt dominee en pastoor door elkaar. Nou ja, die moderne geestelijken lijken ook erg op elkaar.
Nogmaals, waarom is het taboe om kritiek te hebben op homoseksuelen in het openbaar bestuur? Als zij er niet zijn, kun je deze man ook negeren.

3 reacties
Deze meneer heeft ook recht op vrije meningsuiting. Ook homoseksuelen mogen geen dictatuur oprichten en heteroseksuelen uitstoten. Vrijheid van meningsuiting.
Echt heel katholiek is meneer niet, want hij haalt dominee en pastoor door elkaar. Nou ja, die moderne geestelijken lijken ook erg op elkaar.
Nogmaals, waarom is het taboe om kritiek te hebben op homoseksuelen in het openbaar bestuur? Als zij er niet zijn, kun je deze man ook negeren.

donderdag 25 februari 2010 | 18:23
-Deze reactie voldeed niet aan onze huisregels-

1 reacties
Wat een licht. Noemt zichzelf katholiek maar weet niet dat een dominee geen hosti uitdeelt.

1 reacties
Amsterdamse moslima,
Gelukkig heb ik als man geen bloedende(in jou geval stinkende) open wond tussen mijn benen.
Elk weldenkend mens weet dat alle HAAT in deze wereld vanuit de religies komt.
Verder weten we ook allemaal dat de koning van marokko er niet vies van is zijn tong in een mannengat te steken terwijl hij genaait wordt.
"gewoon eens eerlijk zijn, klein dom bloedend moslim meisje"

19 reacties
Amsterdamse moslima,
je bent gewoon een zielig geval... en je mag hier dan wel getogen zijn en geboren maar leer je dan ook aan ons aan te passen want wij zeggen toch ook niet de hele tijd ga terug of weg hier vandaan...
is het dan ook zo moeilijk om je ook neer te kunnen leggen bij dat er ook homo's bestaan en die net zoveel recht hebben als jou en andre mensen om hun dingen te kunnen doen.....
of denk je alleen maar aan je zelf zodat bij jou alles goed zal gaan

1 reacties
Ik schrok heel erg van wat ik deze man net zag zeggen op AT5, maar ik schrik ook wel een beetje van veel van de reacties van jullie - wat heeft het er nou mee te maken dat dit gezegd wordt iemand met een donkere huidskleur?
Hoe dan ook, laten we hopen dat de RMP 0 zetels haalt 3 maart - kan me eigenlijk ook niet anders voorstellen.

19 reacties
Amsterdamse moslima,
voor haar is het god in en god uit de hel in en de hel uit...
zo ziet deze dame het blijkbaar want we moeten maar gaan google om te kijken wat de hel inhoud!
nou volgens mij mag ze het zelf uitzoek!!!

1 reacties
Deze meneer is niet van deze tijd,
wat mij betreft mag hij weer naar z'n
geboorte land terug

1 reacties
Dit kan toch niet waar zijn!! Hoe durft hij zo'n uitspraak te doen. Homoseksuelen horen in onze samenleving en zijn tenminste heel normale mensen, dat kan je van dit monster niet zeggen. Zeer geschokt ben ik dat iemand zulke uitspraken doet. Lijsttrekker Felter pak je biezen maar, weg wezen!! Wat een partij.
niet oké
5 reacties
Wat mij aan homo's stoort is dat zij zich er ook in het openbaar naar gedragen, ik vind het prima dat je homo bent maar waarom moeten wij als burger ermee geconfronteerd worden.
Het interesseert menig burger waarschijnlijk verder niets zolang men z'n vunzige praktijken lekker voor thuis bewaard en niet in het openbaar met trots laten zien dat u uit volle borst de gay-pride movement steunt.
Dan moet u niet raar opkijken als u ook negatieve reacties hiermee uitlokt en vervolgens gaat klagen als een homohater actie onderneemt.

1 reacties
Laat deze man vooral zijn mening uitdragen. Zoals Voltaire zei: " Al is uw mening nog zo abject, ik zal de eerste zijn om uw recht te verdedigen haar in volle vrijheid te kunnen uiten."
Dit soort meningen zijn inherent aan een open, democratische samenleving.
Wij kunnen deze mening slechts bestrijden in een open en eerlijk debat. Laten we met argumenten deze mening bestrijden.
Ik wil overigens benadrukken dat ik het volstrekt oneens ben met deze man en ik vertrouw erop dat de gemiddelde Amsterdammer dezelfde mening is toebedaan en op 3 maart dan ook geen RMP zal stemmen.
Met vriendelijke groet,
Carlo van Munster

5 reacties
Amsterdamse moslima zal ik je een geheimpje vertellen. God bestaat niet en ik vind het net zo irritant dat mensen hun levensovertuiging aan anderen proberen op te dringen als dat homo's zich als homo gedragen.
niet oké
19 reacties
ja mensen sporen soms gewoon niet...
ze denken dat ze alles kunnen maken maar dat is gewoon niet zo...
hij is gewoon heel erg zielig

1 reacties
Dat dit soort uitspraken nog gedaan worden in 2010.
Ik heb geen geloof en denk dan ook niet dat er een hiernamaals is, maar wie dat wel geloofd is daar vrij in en heeft toch ook geen afwijking.
Een remedie 0 stemmen naar deze partij.

2 reacties
StudentAntropologie 25-02-2010 | 18:34 uur
Natuurlijk maakt het niet of iemand zwart of wit is.
Maar het feit dat iemand met een donkere huidskleur zich negatief uitlaat over zaken die aangeboren zijn, is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk te noemen, gezien het feit dat het principe van rasgelijkheid ook nog maar in kinderschoenen staat... de man zou beter moeten weten ....

1 reacties
Wat een MONGOOL zeg !!! Tolerantie ??? De "ras" Nederlanders moeten maar eens wat toleranter worden en dat soort mongolen terug zetten waar ze vandaan komen !!! Die gek moet normaal doen ..... hij heeft zelf een afwijking als je naar de "ras" Nederlanders kijkt .... effe voor de duidelijkheid, heb geen hekel aan donkere mensen ...... alleen wel aan deze zwarte mongool...... droplul is het hehe
niet oké
1 reacties
en dat zit in een partij? sorry, maar ze laten ook echt tuig toe in de regering tegenwoordig... ik hoop dat hij stikt in zijn woorden.
een regering mag niet haatdragend zijn, das mijn mening.
ook ben ik van mening dat geen enkele religie iets te zeggen mag hebben in de regering. dan krijg je alleen maar verdraaide normen en waarden en intolleranties.

1 reacties
Ik moet zeggen dat ik de reacties hier nog erger vind dan de standpunten van meneer Felter zelf. Ga die man nou niet meteen in een hoekje zetten om z'n huidskleur, alsjeblieft zeg. Uitspraken als "hij moet naar z'n geboorteland terug" schiet niemand iets mee op, sowieso is de kans heel groot dat hij dan gewoon naar Nederland wordt 'terug' gestuurd. (Hebben jullie zelf wel door hoe dom jullie overkomen?)
Ik ben zelf homo en het is natuurlijk een schande dat er mensen zijn die dit soort dingen geloven, laat staan dat hij een achterban heeft, maar ik kan dit echt nog even niet serieus nemen.

1 reacties
nadeel van democratie
elke gestoorde gek met de raarste ideeen kan
meedoen met de verkiezingen. Niet dat ze
ook maar een stem krijgen, maar toch kan ik er niet
tegen om zulke mensen op tv te zien.

1 reacties
'Amsterdamse moslima', je bent zo verschrikkelijk primitief. Net als je voorouders. Als je het hier niet naar je zin hebt, waar wacht je dan nog op? Blijkbaar stoor je je teveel aan de vrijheid die burgers hebben in Nederland. Dan emigreer je toch naar een land waar dit soort "zonden" verboden zijn. Waarschijnlijk wordt dat dan een land waar vrouwen net als in Nederland mogen werken, niet worden onderdrukt en er een zeer goed sociaal stelsel is.
Niemand die je tegenhoudt.. Ik zwaai je uit.

1 reacties
verplaats de woorden homofielen die hij heeft gesproken eens in negers en kijk wat er dan overblijft...
niet oké
25 reacties
Vrijheid van meningsuiting toch?? Daar staat NL toch voor? Hij mag dus niet roepen wat hij van homo's vindt, maar GW mag wel roepen wat hij van moslims vindt. Komt een beetje op hetzelfde neer, lijkt me...
niet oké
2 reacties
"Deze reactie voldeed niet aan onze huisregels-"
WAT!?!?!?!? En die moslima mag maar doorgaan met haar geraaskal???
Het énige wat IK zei was:
Waarom wordt die idioot niet direct OPGEPAKT???
Nou? Wat is daar zo erg aan? Stelletje lafbekken bij AT5? Links tuig zeker? En die "moslima" mag maar doorgaan met haar sprookjes over Allaafje en haar hemel en hel gelul? SCHANDE AT5! SCHANDE SCHANDE SCHANDE!

1 reacties
Gewoon eng hoe zo'n iemand die ook nog enige macht wil door zich verkiesbaar te stellen, deze ideeën heeft. Wat een zieke geest!

1 reacties
Het laat mooi het "niveau" zien waar dit soort individuen zich op bevinden!
Meneer wil regeren maar kan nog geen fatsoenlijke antwoorden produceren.
@Amsterdamse Moslima,
Ook jouw niveau ligt bedroevend laag,
A: Jij zelf tot een minderheid behorend (alhoewel in Amsterdam en Rotterdam?) zou toch moeten weten hoe het is om beoordeeld te worden om iets wat buiten jouw macht ligt?!
B: Nederland onderontwikkeld?
Vandaar dat onze (over)grootouders het zich konden veroorloven om die hoog ontwikkelde bergbewoners over te laten komen om al dat opbouwende werk achter de lopende banden en blinkende toiletten te laten verrichten dat zij niet meer wilden doen.
Grappig hoe je de generaties door elkaar haalt als het jou uitkomt.
Jouw voorouders hebben dit onderontwikkeld Nederland groot gemaakt omdat "wij" dus deze generatie te lui zijn om dat te doen.
Hmmm,zit een jaartje of 40 tussen meid en daar waren er nou weer niet genoeg voor naar nederland gekomen.
De grote hoos is veel later gekomen in het kader van de gezinshereniging.
Als het in het land van herkomst zoveel beter is waarom blijven jullie dan hier hangen en de sfeer verzieken?
Laat iedereen in z'n waarde aub,voorlopig weet met name een deel van de marrokaanse jeugd zich niet gedragen en bezorgen zij veel overlast.
Er is niets mis met homosexualiteit net zo min als er iets mis is (kan zijn) met iemand zijn afkomst/nationaliteit.
Het enige wat er zo als gewoonlijk aan schort is de instelling/mentaliteit v...

2 reacties
Belachelijk. Als hij die uitspraken gaat doen dan moet hij zelf ook weg uit Nederland! Dan kies ik voor Geert Wilders met de verkiezing.
Je moet ieder in zijn eigen waarde laten vind ik.
In elke groepering is er wel wat. Zie maar als Nederlanders, Marokanen, Turken en zo.
Geef zijn adrs maar dan ga ik naar hem toe om een stevige disussie te voeren samen

1 reacties
Ik ben het totaal niet eens met deze meneer.
Maar, weet wel:
Dit is het direkte gevolg van de zogenaamde vrijheid van meningsuiting!
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar meneer heeft daardoor wel het recht een politieke partij op te richten en zijn standpunten te verkondigen.
De PVV doet dat immers ook op de zelfde wijze en beledigd (discrimeneert) ook consequent pebaalde minderheden zonder daarvoor gestraft te worden.
OH ja, nu we er toch mee bezig zijn, gooi artikel 1 van het grondwet maar in de prullebak! Hij is niks meer waard!

1 reacties
Deze meneer mag eerst eens de Nederlandse taal onder de knie krijgen, en de lidwoorden -daar waar nodig- op een juiste manier in zijn zinnen plaatsen.
Over de kwestie homoseksualiteit: deze man is gestoord. Zo'n gevaarlijke gek hoort niet thuis in de politiek. Misschien dat zijn standpunten beter tot zijn recht komen in de rimboe. Ik zeg: veel plezier in het vliegtuig, meneer Felter.

1 reacties
Schijnbaar mag je niet zeggen dat het tevens ook de moslimpartij is. Deze informatie hebben ze vandaag hun website gehaald maar is nog overal in persberichten terug te vinden. http://www.persbericht.nu/persbericht/13359/1/eerste-republikeinse-partij-doet-mee-aan-de-gemeenteraadsverkiezingen/Pagina1.html of bijv. http://www.nieuwsuitamsterdam.nl/en/comment/reply/2688/589 maar kennelijk ligt dat te gevoelig.
niet oké
1 reacties
Die vent moet eens flink anaal genomen worden door een stel uit de kluiten gewassen leernichten.

1 reacties
ik kan me vergissen maar hij lijkt wel heel erg op een iemand die ik laatst in de A'damse bosjes tegenkwam!
niet oké
1 reacties
.....zucht ..... en zo zoeken we altijd weer een nieuwe groep als gevaar voor de samenleving..... ooit de joden, ooit de zigeuners, ooit de moslims,ooit en nu de homos, ooit de donkergekleurden.......
Kennelijk vergeten nu zelfs de minderheidsgroepen dat zelf al....
Wanneer komen de aziaten aan de beurt die zijn ook zo dominant in het overnemen van onze patatkramen........
Zucht.....

1 reacties
Toch apart dat hij (a) geen fatsoenlijk Nederlands spreekt, (b) niet weet hoe onze (demissionair) minister-president heet en (c) geen idee heeft wat 'gelijke rechten' inhouden...
Waarschijnlijk zit ie gewoon nog in de kast

1 reacties
sjonge jonge. Wat een hoop aandacht krijgt deze man toch van jullie. Je merkt toch meteen dat dit figuur het iq heeft van een amoebe. Die ga je toch niet serieus nemen. Laat lekker lullen en leef allemaal je eigen leven met respect voor elkaar. Allemaal negatieve energie voor niets.
niet oké
1 reacties
Ik heb ook wel eens last gehad van homosexualiteit. Kun je gewoon een zalfje tegen halen hoor.
niet oké
1 reacties
als je het woord homofiel omwisselt voor islamiet, dan lijkt hijt net op geert wilders
niet oké
832 reacties
"amsterdamse moslima" zegt zulke rare dingen dat ik me af moet vragen of "ze" echt bestaat. zou heel goed een verzonnen naam kunnen zijn, verzonnen door iemand die de PVV steunt en een ruzie wil los laten barsten. moeilijk te zeggen in internetland...
niet oké
832 reacties
@henkietje - ja henk, KY werkt heel goed. als je het goed blijft insmeren ben je in hooguit 100 jaar van alles genezen.

1 reacties
Deze man heeft, zo te horen, een IQ van nog geen 75. En gezien de blik in zijn ogen hoort hij eerder in de psychiatrie thuis dan in de politiek. Die man moet verboden worden in de binnenstad. Laat hem lekker in de Bijlmer zijn onzin uitkramen. Bij die gestoorde kliek gebedgenezers.
niet oké
1 reacties
Wat een domme man. Zou hij dit serieus menen? Wat voor opleiding/opvoeding heeft deze vent achter de rug? En hoe is het gesteld met zijn inlevingsvermogen?
Wat nou als we de zaak omgooien en dat ik zeg: "nou de neger wordt te dominant, we moeten ze dr uitflikkeren" Laat maar... jullie snappen het. Er zijn geen woorden voor. Lang leve het vrije woord, maar jammer dat dit soort mensen er zo mee aan de haal gaan...

1 reacties
Dat iemand in deze tijd nog zulke uitspraken durft te maken is werkelijk te gek voor woorden.
Iemand met dat gedachtegoed heeft blijkbaar zo'n laag IQ en EQ, dat het aanspraak willen maken op een Raadszetel niet toegestaan zou moeten worden, immers zonde van het geld.
Daarnaast moet deze domme homofoob even niet vergeten, dat hetromannen verantwoordelijk zijn voor bijna alle oorlogen en geweld, niet homo's en vrouwen.
Typisch een uitspraak van een hetroman, die alles op wil lossen met geweld
Werkelijk te dom voor woorden, dat dat soort mensen überhaupt in Nederland wil wonen. Volgens mij zijn er helaas nog landen zat waar dit soort gedachtengoed (helaas) nog GEMEENgoed is. Maar hier willen we het liberale gedachtengoed handhaven.

1 reacties
Toen ze de Joden kwamen halen ,zei ik niets; want ik was geen jood.
Toen ze de homo's kwamen halen ,zei ik niets; want ik was geen homo.
Toen ze de negers kwamen halen, zei ik niets; want ik was geen neger.
Toen ze de katholieken kwamen halen, zei ik niets; want ik was niet katholiek.
Toen ze mij kwamen halen, was er niemand meer om nog iets te zeggen.

1 reacties
Deze man heeft duidelijk een afwijking met zo´n uitspraak. In Nederland komen steeds meer mensen die anti homo zijn. Homo´s let op, laat niet over je heen lopen
niet oké
1 reacties
De Nederlandse maatschappij is echt aan het doordraaien.
We hebben Wilders niet kunnen stoppen met zijn discriminerende uitspraken en vele anderen die hem voorbij zijn gegaan. Wat verwacht je dan anders? We schuilen nu werkelijk alles onder de noemer van "vrijheid van meningsuiting". Nu denkt natuurlijk iedereen dat ie mag roepen wat ie wil..
De volgende is iemand die iets over de joden of over de lesbiennes gaat roepen! wat verwachten we anders?
ik weet niet wat ik er nu van moet vinden. Mag die man dat roepen over de homo's of niet? De vraag is wat staat er bij bovenaan? De vrijheid van meningsuiting of toch respect voor elkaar? of moeten we naar een balans zoeken en grenzen stellen aan die vrijheid van meningsuiting. Ik vind dat we een enorm groot cirkel hebben waarin we ons vrijheid van mening kunnen uiten. Het wederzijdse respect vorm dan een mooie rand van de cirkel.....
Ik zou zeggen, begin bij die oen van Wilders, zodat de maatschappij een beetje kalmeert, en het weder respect terugkeert.

1 reacties
Volgens mij zit die "ROZE" stropdas bij die man te strak om die dikke nek van hem.
Op mijn buurt denk ik dan dat ik personen ga bestrijden met een wit streepjes pak, roze stropdas, bruine huidskleur, en een veel te grote snor. Die zijn wat mij betreft ook té dominant aanwezig. Wat een grap als iedereen zo iets kan bepalen.
Wat zijn er op deze aarde toch nog mensen aanwezig met een raar gedachtegoed. Dat hij een hekel heeft aan homo's is ieders goed recht maar om dan te zeggen ze maar te bestreiden... Het zelfde zeggen over "zwarten" mensen zou absoluut leiden tot een rel!
Ik stel voor deze man opnieuw te interviewen als hij weer nuchter is en als de stropdas wat losser zit. Ik zou me kapot schamen om zoiets te durven zeggen.
Ik hoop niet dat hij als lijsttrekker is gekozen omdat hij de slimste was want hoevaak kun je jezelf tegenpraten en dommen antwoorden geven. Indien hij wel gekozen is omdat hij de slimste was is het niet te hopen dat ze veel stemmen krijgen want volgens mij zijn er niet veel nog dommere mensen.
Buiten dat is het natuurlijk van de zotte als dergelijke ideeen veel stemmen zou opleveren.

1 reacties
Zo erg is het allemaal niet wat deze man zegt. Je ziet duidelijk dat hij onbekwaam is als partijleider en ik dacht zelfs in het begin dat het een karaktertje was uit een satirisch programma.
Als hij dit meent ligt dat aan zijn onder ontwikkeld hersenpannetje waar niet alles goed functioneerd. Daar lopen er wel meer van rond in Amsterdam. Een tijdje geleden was er zo'n zelfde type die bij ons op de rotonde iedere dag het verkeer stond te regelen, heb hem al een tijdje niet meer gezien trouwens...

35 reacties
Zo mensen er is inmiddels aangifte gedaan en er loopt een onderzoek bij het OM.
Over deze malloot wel over homo's beginnen maar niet over al die sex schandalen binnen zijn gemeenschap.Walgelijk dat hele geloof waar hij in zit..

1 reacties
Het wonderlijke, Amsterdamse Moslima, is dat jullie gelovigen zo vaak de hoogmoed hebben om het beter te weten dan God. Als hij de mens niet eenvormig geschapen heeft, waarom denken jullie dan zo vaak te weten dat dat wel zo zou moeten zijn?
niet oké
1 reacties
Ik ben het helemaal eens met Duizendtwaaf - iedereen kan over homo's en lesbo's roepen wat ze willen maar als er over huidskleur iets gezegd wordt, dan is het hek van de dam en is het opeens discriminatie, moet bestraft worden, etc.
Imam's die roepen dat homo's van hoge daken/torens gegooid moeten worden (om te doden ja!) komen doodleuk weg met dat soort uitspraken, maar oh als je ook maar je bek durft open te trekken over iets wat niet "native" nederlands is... dan discrimineer je en ben je een racists...
Tja, ik weet het niet meer, wordt er erg ongelukkig door!
greetz!

1 reacties
Erg lachwekkend, allemaal! Die man komt toch totaal ongeloofwaardig over? Ik ben zelf ook homoseksueel, maar wat hij uitspreekt is je reinste kolder! Net als Geert Wilders want die is natuurlijk net zo verkeerd bezig door, mocht hij in het nieuw te vormen kabinet komen, te ´eisen´ dat hoofddoekjes per direct verboden moeten worden uit alle openbare instellingen die door gemeenten worden gesubsidieerd. Keppeltjes en kruisjes mogen weer wel. Dat is toch ook om je ziek te lachen? Hoe geloofwaardig wil je overkomen? Dit gaat ook op voor o.a. Amsterdamse Moslima. Nederland is nu eenmaal een multiculturele samenleving. Probeer er mee te leven. En God? Die bestaat niet. Als hij wel bestond, hoefden we hier niet massaal te reageren op nietszeggend gezwets.
niet oké
2 reacties
Wat een onzin zeg, ik ben hetero en ben 100% van mening dat homo's zichzelf moeten kunnen zijn.
Ik ben van mening dat je beter 10 homo's kan hebben dan 10 katholieke (hoe noem je ze?) hypocriete Oom Tom's.
Stiekem denk ik dat hij een persfilage op Geert Wilders aan het maken is, maar Wilders heeft alleen problemen met lieden die de nederlandse samenleving niet respecteren. Niemand heeft last van homo's, wel van domme donkere katholieke mannen.

1 reacties
Vrijheid van meningsuiting mag, maar onderbouw die mening dan wel. Met losse kreten (lees ook Wilders) wordt niet duidelijk wat een mens nu bedoeld. Onderbouwde meningen daar hebben we wat aan.
Deze man heeft simpelweg geen idee waar hij het over heeft.

1 reacties
Ik vind dat BEWUSTE domheid en intolerantie bestraft moeten worden. Op het moment dat mensen merken dat ze totaal geen aanhang of sympathie krijgen van weldenkende mensen (die zijn goed te herkennen aan woordgebruik en gedrag), mogen zij de zelfreflectie niet uitschakelen en weigeren de hand in eigen boezem te steken. Alstublieft, ik trek me veel aan van dit soort onnozele, op niets gebaseerde reacties.
niet oké
1 reacties
Deze man moeten ze echt verbannen uit ons land, hij is niet goed bij z'n hoofd. Bovendien, hij mag eerst wel eens Nederlands gaan leren, de ene fout na de andere in zijn akelige speech. Deze man is een gevaar voor de samenleving. Hoeveel minderheden zijn er wel niet in ons land? Volgens mij moeten we het samen maken in Nederland en ik denk dat homo's een van de meest tolerante minderheden is. Als hij katholiek is vormt hij zelf ook een minderheid, misschien moet hij lekker bij de paus op de thee gaan. Als hij dit doorvoert zal ik eens een partij oprichten, ken nog wel genoeg minderheden waar ik als homo last van heb.
Amen.

2 reacties
Wat de uitspraken van deze meneer betreft...hilarisch toch! Ik ben deze man vreselijk dankbaar dat ie me zo'n lachbui heeft bezorgd op de vrijdagmorgen. Heerlijk toch?!
Verder is het niks, nada, noppes. Heteromensjes, maak je niet zo druk...heel lief en politiek correct van jullie, maar vreselijk onnodig. Een beetje homo lacht zich rot om deze errug domme meneer and that's it!

2 reacties
Ik lach me slap om zowel de uitspraken van Felter als om alle reacties. Ik neem ze geen van allen serieus....
niet oké
1 reacties
Dit kan echt niet............................................................. Nederland zou er is mee moet beginnen met mensen die zulke uitspraken doen zelf een het land uit zouden moeten mieteren.
niet oké
1 reacties
@Amsterdamse moslima; wat ben jij kortzichtig zeg. Je bent hier geboren en getogen...., dus?? En die homo's dan? Zijn die uit de lucht komen vallen ofzo?
niet oké
1 reacties
Gatverdamme!
Deze man zouden ze dus op moeten sluiten!
Ik kan het gewoonweg niet geloven dat zo'n op het oog vriendelijke meneer in redelijk vriendelijke woordjes maar gewoon even zegt dat homo's moeten opdonderen en geen rechten zouden moeten hebben...
Waar gaat het heen met dit land?

1 reacties
Leuke roze stropdas snorremans... EIKEL! Je standpunten zijn werkelijk waar nergens op gebaseerd, zegt deze hetero. Wellicht wil je mijn petitie tekenen? -wij-sparen-allemaal-voor-je-vliegtuig-ticket-terug-met-een-schop-onder-je-kont-erbij.
niet oké
1 reacties
Liever niet terug naar zn eigen land wat het ook mag zijn Suriname/Antillen daar stikt t van de homo's en daar zullen ze hem rauw op vreten.
Ik denk dat het een grote grap is hij zal toch niet serieus zijn?(hoop ik)

1 reacties
ik heb nog nooit een dominee een hostie zien geven aan een homofiel.. wat een domoor, die man is verward en kletst erg dom, Totaal geen bedreiging voor de mensheid deze oen! Ik grijp overigens niet dat deze persoon zo serieus wordt genomen door ons allen.
Lekker laten kletsen deze gek en er verder om lachten, tenminste dat doek ik wel!

1 reacties
Tja wat zal ik zeggen over deze man, hij wil homo,s gaan bestrijden kom op zeg laat die mensen doen wat ze zelf willen en laat ze in hun waarde.
Ben zelf hetero en katholiek maar homo,s moeten gewoon met rust gelaten worden geen geweld en dit soort onzinnige uitspraken.
Ik wil aangifte gaan doen tegen dat slechte taalniveau van hem kan niet eens normaal nederlands praten veel taalfouten kan Balkenende niet eens goed uitspreken.

2 reacties
Gun die man het recht op zijn eigen mening. Je hoeft niet op hem te stemmen hoor
niet oké
832 reacties
@anne mieke vedun - ja hoor, totdat hij zegt dat vrouwen hun monden dicht moeten houden, thuis in de keuken blijven en dus ook allemaal uit de politie en politiek. of stel dat hij zou zeggen dat we allemaal "vrouwen moeten bestrijden"? die man mag een mening hebben, maar anderen oproepen om homo's te "bestrijden"? dan ben je bezig het haatzaaien en het aanzetten tot geweld.
niet oké
1 reacties
Homofiel - ventiel. Het is altijd nog homoseksueel en tegen die man moet aangifte gedaan worden wegens slecht Nederlands en niet weten waar hij over praat.
Dat soort mensen proberen gewoon de maatschappij kapot te maken.

1 reacties
Als ik deze meneer hoor praten heb ik het idee dat de geestelijke vermogens van dit heerschap niet helemaal 100% zijn. Op eenvoudig gestelde vragen kan hij niet behoorlijk antwoord geven.
Ik denk dat negeren van deze persoon de enige oplossing is.

1 reacties
dit is ongelovelijk. ik moet bijna ontzettend hard lachen. dit kan je toch niet maken. z'n politieke carriere kan hij mooi vergeten. wat een uitspraken zeg. ik ben ook hetero, net zoals hij, maar ik ben een mens net zoals homos en hem en iedereen. heb je medemens lief!! 1 wereld, 1 liefde!
niet oké
1 reacties
Dit is een grap. Deze standpunten heeft hij slechts aangenomen om stemmen mee te trekken. Wacht maar af.
niet oké
1 reacties
Ik als homoseksueel zijnde vind dit enorm grappig, als hij al zo onstabiel is over zijn mening kan hij toch nooit in de politiek gaan? hij stotterd, hij verspreekt zichzelf, en praat zichzelf tegen. Sorry maar clean up your act first voordat je ergens over gaat praten. En believe me, homo's krijg je niet uit het straat beeld, dat is hetzelfde als zeggen alle moslims moeten uit het straatbeeld of alle negers eruit.
niet oké
1 reacties
Die man is volgens mij echt gestoord. Maar ook die Amsterdamse moslima. Moeten wij in dit land eens durven te praten over de koran, of die hoofddoekjes, dan is Nederland te klein. Dan krijgen we protestactie's en woorden als discriminatie. Iedereen praat uiteindelijk in zijn eigen straatje en vergeet daarbij hoe het zou kunnen zijn we iedereen in hun waarde laten. Vreselijk om met zulk soort dingen te komen om stemmen te winnen, over de rug van medemensen. En zo makkelijk om dan via zo'n reactie nog een natrap te geven. Moslima kom uit je schulp en ga zelf letterlijk het debat aan. Leef met elkaar en geniet ervan, het leven is al zo kort.
niet oké
1 reacties
Deze man is gek, en dan bedoel ik echt gek, hij was in behandeling voor schizofrenie bij de mentrum/arkin kliniek aan de constantijn huygenstraat in Amsterdam West.
niet oké
1 reacties
hahahaha, daar ga je toch niet serieus op in! Dit is een vooraf opgezette grap! Of meneer is zelf nog niet uit de kast. LOL wat een gek zeg!
niet oké
1 reacties
Hoe kun je een homofiel, of erger bestrijden? (wat is de overtreffende trap van homofiel?)
De regering Balkende (Ehm, je bedoelt Balkenende)
We moeten zorgen dat wij als hetero's gelijke rechten krijgen (Waar op de wereld woon jij?)
De homofiel wordt te dominant...(Je bedoelt, het aantal politici dat met domme en haatdragende uitspraken aandacht van de media wil krijgen?)

832 reacties
volgens mij heeft hij het over het bestrijden van homofiles! m.a.w. dat homo's niet te lang in de rij hoeven te staan.
niet oké
1 reacties
Ik ben het helemaal met Delano Felter eens.
Laat ze maar in de zgn. darkroom blijven.
Nu ze rechten hebben worden ze agressief en willen straks dat iedere normale hetero ook een homoseksuele relatie moet hebben.
Ja,. jullie lachen daarom, maar ook pedofielen willen dat wij het normaal vinden dat zij met kinderen seks hebben. Het wordt nu nog door de mensen niet normaal gevonden, maar dat was vroeger ook met homoseks het geval.
Ik zie het al helemaal voor me. Een homoseksueel klaagt een hetro aan omdat die geen seks met hem wil. De rechter geeft hem gelijk en beveelt de hetro om dat toe te staan, op straffe van detentie.

8 reacties
Dus: Ik ben blank, dús ik heb een hekel aan iedereen die niet niet blank is en dús moet die bestreden worden?
Dus: Ik geloof niet in een god (of deze nu God of Allah genoemd wordt), dús ik heb een hekel aan iedereen die wel in een god gelooft en dús moeten zij bestreden worden?
Bijzondere denkwijze......

2 reacties
Ik ben verbijsterd dat ik, in het tweede decennium van de 21ste eeuw, woorden en stellingen hoor die mij doen herinneren aan de donkere tijden van de vreselijke slachtingen van de kerk tegen de menselijkheid. Bovenal, en opnieuw, van dominees en bischoppen die weigeren het meeste normale recht van enige individu om ter communi te gaan. Als deze dominees echt Katholiek zijn, en ze volgen Jezus’ leer die verbiedt om andere mensen te veroordelen, zullen ze dit niet doen. Hun veroordeling komt, volgens mij, uit hun eigen haat tegen een levensstijl die ze niet kunnen begrijpen en waar ze bang voor zijn.
Wat betreft Mr. Felter, hoe kan hij pretenderen modern te zijn? Ik betwijfel zeer zijn definitie van modern in zijn RMP partij! Is het om de oude sectistische wetten terug te brengen en deze modern te noemen? of is modern bedoeld om menselijkheid op een hoger niveau van spiritualiteit en leven te brengen? wat is “modern” in zijn partij?
Is zijn mening niet pure haat en discriminatie tegen homosexualiteit? Hij zegt dat hij niks tegen homo’s heeft maar hij wil ze uit Amsterdam hebben!! Hij wilt de terugkeer van hetero’s om homo’s te bestrijden!! Het herinnert mij aan de tijd van de klukluklux clan in het zuiden van de V.S! Misschien dat Mr. Felter zijn mening verandert als iemand ook de witte suprioriteit wilt terug brengen om de zwarte dominantie te verslaan. Of misschien is ’t tijd voor en nieuwe “moderne” Katholieke kruistocht tegen andere geloven (Moslims...

2 reacties
...en Joden) om het heilge land te veroveren?
Racisme en haat maken geen verschil tussen huidskleur, geslacht of levensstijl. Zo ik stel voor dat Mr. Felter “wise up and smell the black coffee!”

2 reacties
The benefit of "modern" times is that everbody can internet, using translator to read how disguisting this is; and thus posting it all on Facebook to be read by over than more 350 million peoples;
A mental sick politician of a local Amsterdam Dutch party; Delano Felter has strange ideas about what genetically is given by birth; actually this guy talks as the Nazi's did in 1938.....luckily in 2010 we together have a voice to be heard; condem this by easy link: http://www.mdra.nl/ in our support against bigotry,ignorance and hatred
Lijsttrekker RMP bestrijdt homoseksualiteit - AT5 Nieuws
www.at5.nl

2 reacties
Uit het hart gegrepen dat gelukkig ook niet Amsterdammers/Nederlanders dit oppakken met walging van het feit!
Heerlijk dat mensen zoals meneer Frolic het zo schrijft, zoals velen dit moeten voelen, en wat betreft die andere "meneer" : U zou zich moeten schamen voor de voor middeleeuwse gedachten; bah!

4 reacties
Ik snap niet dat men zich zo druk maakt om de uitspraken van deze gek!
Want ieder gezond denkend mens die kan meteen zien dat deze man ze niet helemaal op een rijtje heeft.
Ik ken hem van vroeger, Zeilstraatbuurt toen liep hij het woord van god al te verkondigen, elke dag, met een bijbel onder zijn arm!
Deze man is gewoon niet goed bij zijn hoofd, en ach die hebben we nou eenmaal ook in allerelie kleuren en smaken in onze samenleving...
Waarschijnlij heeft aangifte doen toch geen zin, want aangifte doen tegen een gek? tja,misschien word hij eindelijk opgenomen ofzo?

1 reacties
dat zegt een"randdebiel" die een roze stropdas draagt ... is dat niet de kleur van de trotse homofiel ?
of is met deze sketch het cabaretseizoen geopend?

1 reacties
Opvallend dat GW wel zijn vuiligheid mag spuien en knokploegen mag instellen in Almere en als iemand iets ander roept wat de massa niet bevalt staat iedereen subiet op zijn achterste poten.
Raar volk zijn we toch.

1 reacties
Als men de de bijbel kent en het goed leest.
Weet je dat dat alles naar gods evenbeeld is geschapen. IK begrijp helemaal niet dat de mens denkt zich boven god te kunnen zetten, de enige die kan oordelen is god en never nooit de mens.
Dus deze meneer moet es ff een moment nemen en herzien waar hij staat.
Is hij god of mens.

1 reacties
Wat komt die man dom over! Hij is niet eens in staat om goede Nederlandse zinnen te formuleren en om een standpunt helder te verwoorden.
Op deze manier weet hij denk ik net zijn buurvrouw zo ver te krijgen om uit medelijden maar op hem te stemmen.
Ik hoop dat zijn pastoor hem snel uitnodigt voor een gesprek, die zal hier vast heel anders over denken.

1 reacties
And if there's war between the sexes then there'll be no people left.... (Joe Jackson/Real Men)
niet oké
1 reacties
Volgens mij verkeerde naam, het moet zijn: "ultra conservatieve negro partij"
niet oké
1 reacties
Delano Felter lijd aan schizofrenie. Echt ongelooflijk dat niemand dit weet. Kijk maar eens naar de comment van Dave P.
niet oké
1 reacties
Deze man is een idioot en heeft trouwens geen macht over de Nederlandse taal. Ik vraag me af hoe zulke reakties en gevoelens ontstaan. Unbelievable!
niet oké
1 reacties
Kijk, dat zowel deze mafkees als 'Amsterdamse Moslima' randdebielen met maar 1 hersencel zijn, is overduidelijk, maar dat mensen hier de Islam en Marokko erbij gaan halen en gaan veroordelen om hun afkeur kracht bij te zetten, is onnacceptabel en toont dat zij geen haar beter zijn!
niet oké
1 reacties
Nou heeft hij het zelf over de katholieke kerk, maar zijn die niet net een onderzoek gestart naar verkrachtingen door dominee's van jonge jongens? Beetje ironisch is het wel om dan zo'n belachelijk standpunt te gaan verkondigen...
niet oké
1 reacties
Wat een flauwekul is die man. Eén chromosoom minder en hij schijt de boel onder. Laat letter lullen zou ik zeggen
niet oké
Wat vind jij?
Voeg reactie toe

Nu op TV
Straks op TV