112

Drie bewoners ademen rook in na keukenbrandje Johan Huizingalaan

16 februari 2019, 17.01 uur

Inter Visual Studio/Lorenzo Derksen
Inter Visual Studio/Lorenzo Derksen

Drie bewoners zijn zaterdagmiddag door ambulancepersoneel nagekeken nadat ze rook hadden ingeademd. Er was een brandje in een woning aan de Johan Huizingalaan ontstaan.

Een pannetje op het vuur vatte vlam. De gealarmeerde brandweer kon het brandje snel blussen. Wel hadden drie mensen rook ingeademd. Zij zijn nagekeken door ambulancepersoneel.